Obserwatorzy

wtorek, 22 marca 2011

Zdobycze z giełdy

Kusiło mnie bardzo żeby wybrać się na giełdę i słusznie bo zdobyłam koszyczek na święconkę słusznej pojemności za całe 8 zł , nareszcie będę mogła wszystko ułożyć a nie upychać. Nie mam jeszcze koncepcji na ubranko ale mam czas . Do tego kształt koszyczka bardzo mi się podoba jest taki bardziej dopracowany niż to co teraz robią , zresztą zobaczcie ( dodałam pudełko zapałek dla porównania ) :
darmowy hosting obrazków
I takie talerzyki małe wpadły mi w łapki , wzorek wesoły i oszczędny w wyrazie no i cała złotówa za talerzyk. Szkoda że tylko 4 były . Nie wiem jak ja robiłam to zdjęcie , nie są wypukłe ale normalne . Śmiesznie to wygląda jakby od spodu był wzorek , a jest jak trzeba .
darmowy hosting obrazków
No czy nie są słodkie :)

3 komentarze:

  1. toż to jest KOSZ...a nie koszyczek...
    czy będziesz miała rodzinkę na święta,że potrzebujesz taki kosz ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi hi hi nieeee ale w końcu poukladam z ozdóbkami a nie upchnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, brakuje mi tej "naszej" giełdy gdzie można znaleźć przeróżne skarby. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń