Obserwatorzy

wtorek, 19 lutego 2013

Św. Walentego

Nie przepadam za Walentynkami, a raczej z plastikową i marketingową otoczką tego święta. Pomimo to wymianka na forum mnie skusiła. Oto co dostałam od anulek :


darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków

Zakochana para jako świetny poprawiacz humoru i cudne podkładeczki pod kubki. Podkładek używam zgodnie z przeznaczeniem bo dla mnie zrobione to się nimi cieszę. Ślimaczki stoją na półce i robią wrażenie.  Bardzo wymianko moja dziękuję za prezencik, ach koszyczek jest słodki i już ma swoje przeznaczenie.


Ja przygotowałam dla KasikC taką niespodziankę :
 najpierw wypatrzyłam kubki

 darmowy hosting obrazków

potem po wielu trudach zdobyłam materiały

darmowy hosting obrazków

potem walka z ,,materią,,  aż do skutku


darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków

i cały prezent ze słodkościami i przydasiami

darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków


Przyznam że to było dla mnie wielkie wyzwanie, nigdy takiego czegoś w stylu patchworka nie szyłam. Dodatkową trudność sprawiło mi szycie po skosie, bo zachciało mi się podkładek jak najbliższych wyglądem do pierwowzoru czyli kubków. Będę nieskromna ale samej mi się uzyskany efekt spodobał. Najważniejsze że Kasia zadowolona.


Witam serdecznie nowych obserwatorów.

5 komentarzy:

  1. jakze pomyslowa i piekna wymianka z jednej i drugiej strony...super...

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zestaw kubasków i podkładek to cud miód i orzeszki! *.*
    chcę taki :D
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw jest cudny!!! sama bym taki chciała... rewelacyjny, zaskoczyłaś mnie tak wypasioną wymianką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, to była bardzo miła wymianka.

    OdpowiedzUsuń