Obserwatorzy

sobota, 3 marca 2012

Wielkanocne jajo

Po RR-ach czas na zmianę . Zapisałam się na wielkanocny SAL . Już w tamtym roku podobało mi się to jajo ale wzorek poczekał . Wyszywam na jakiejś drobnej żółtej kanwie z domowych zapasów i cieniowaną muliną niewiadomego pochodzenia . Tak to jest z chomikami mają ale skąd  to już inna bajka . No to pokazuję co udało mi się wykonać :

darmowy hosting obrazków

Daje po oczach no nie ?


---------------------------------------------------------------------------
zaczarowanaigielka i Jagna - jestem kawoszem a te kawki takie są śliczne .
śpiąca-królewna - tych słowniczków jest 11 a będę miała dopiero 4 ( koty też są :) )
Beti - a jak mnie już ciągnie do bitwy !
hanuszka - dziękuję ja takie zajęcia uwielbiam .
Haneczko - masz zupełną rację , zabawa fajna ale własne prace czekają .

4 komentarze:

  1. zapowiada sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie widać jakiś wichajsterek,poczekamy,zobaczymy......

    OdpowiedzUsuń
  3. No kochana, jestem pewna, że uda Ci się skończyć jeszcze przed świętami, nie to co ja... :-(

    OdpowiedzUsuń