Obserwatorzy

czwartek, 20 października 2011

Kawkowa wymianka

Z wielką przyjemnością wzięłam udział w zabawie blogowej u Marty  w ,, Hafciki Marty,, na temat kawy. Bez kawy nie potrafię funkcjonować więc temat jest mi bliski :)) .
Najpierw pokażę co dostałam od Iwonki z ,,Kolorowe Chwile,,. Smakowity kawkowy obrazek i to pewnie nasze kawki tak sobie popijamy :
darmowy hosting obrazków
Cudne serwetki (kawkowe) , peling do ciała (kawkowy) , świeczki (kawkowe) , przydasie (kawkowe) i oczywiście kawusie i słodkości . Tu całość paki :
darmowy hosting obrazków
Bardzo Ci moja wymianko dziękuję za fajną zabawę i świetne prezenty . Nie masz pojęcia jak się cieszę i co chwilę zerkam na obrazek. Reszta prezentów już jest odpowiednio rozplanowana do użycia :)) .

A teraz to co ja wykonałam dla Pauliny ze ,,Świat Wyobraźni,, 
Torba na zakupy :
darmowy hosting obrazków i w środku darmowy hosting obrazków
i całość przesyłki :
darmowy hosting obrazków

Dziękuję Marcie za zorganizowanie świetnej zabawy , a Iwonce , Paulince  i innym dziewczynom za miłą zabawę .Pozdrawiam serdecznie.

6 komentarzy:

  1. Zdolna z Ciebie bestyjka,musiałabym się dobrze zastanowić***czego nie potrafisz zrobić.Torba jest bardzo fajna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no no piękne rzeczy :) ja nadal nie mogę się Twoim wytworem nadziwić i nacieszyć :) zachwyca mnie każdy detal i perfekcyjne wykonanie :) bardzo dziękuję jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na to co przygotowałaś, a raczej co potrafisz zrobić ;O), ogromnie się cieszę że paczuszka przypadła Ci do gustu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło z powodu tych pochwał, ale zawsze jest jakieś ale i chciałoby się lepiej :)))Paulinko jak mnie cieszą takie słowa. Iwonko jak możesz ! Tak się postarałaś i to dla mnie osobiście . Czuję się wyjątkowo :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dałaś czadu z tą torbą! Podoba mi się i to bardzo! Świetnie skomponowana całość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna torbe dostałaś :))) bardzo mi sie podoba 0 tez taka miałam zamiar kiedys uszyc ...

    OdpowiedzUsuń