Obserwatorzy

wtorek, 3 stycznia 2012

Zaszalałam ....

Zaszalałam na początek roku ( oby na tym koniec ) i poczyniłam sobie takie oto zakupki:
1 . Foremki Ciastka były po 12 zł teraz przecena na 5 zł



















2 . Grajstwo byle jakie ale ma płyty  i kasety a tego mam pełno














3 . I moje cacko ! Aparacik fotograficzny














z odpowiednio dobranym pokrowcem !
Tak długo się czaiłam aż na wyprzedażach dorwałam i mam hi hi hi ! Syn szczęśliwy bo w końcu swój aparat odzyska bo mama zabrała i używała , i tak jeden zakup i dwoje szczęśliwych . Kot mniej bo namiętnie fotografowany :)))

8 komentarzy:

  1. no no widzę szaleństwo w pełnej krasie-gratuluje udanych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy chyba udane, bo co, jak co, ale na takie foremki od dłuższego czasu poluję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Noooo, ale aparacik to masz pierwsza klasa!!! NIKON THE BEST!!!
    A reszty zakupów też zazdroszczę, zwłaszcza sprzętu na płyty bo nie mam na czym puszczać :(
    Dobry początek roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooo! Jaki fajniutki! I coś mi się widzi, że bliźniaczek mojego Coolpixa :)
    No to Lolo będzie miał wesoło, jak przyjadę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To grajstwo bardzo fajne,ciekawe ile kosztuje? Moje już wykończyło się!Aparacik superrrrrrrrr!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Foremki w Real , grajstwo aż 90 zł też Real :))
    a cieszę się jak murzyn blaszką :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. wow...dopiero dojrzałam...super zabawki...wszystkie...:-))))

    OdpowiedzUsuń